У період карантину кожен з нас хвилюється про здоров'я власних дітей і намагається вберегти їх від інфекції. Як це можна зробити?

Відповідальність має присмак обов'язку, необхідності, вимог і дорослого життя. Саме того життя, яке ніхто з дітей не хоче отримати на виході з дитинства.

Як Ви привертаєте до себе увагу співрозмовника? З яких слів Ви починаєте?

Необхідність упровадження інклюзивних підходів до практики роботи звичайних шкіл та дитячих садків. Яку реакцію це викликає?

Чуйних батьків поведінка дитини часом заганяє у безвихідь: «Що із нею таке?.. Звідки це в ній?.. Не розумію, що не так?..»

Ви скажете: ну й що з того, що хтось когось боїться?! Це так, але павуки тут ненадаремно!

Батькам увесь час кажуть, що дитину треба сприймати та любити безумовно – такою, якою вона є.

Четвертая матрица называется "осознанным раем" поскольку охватывает первые дни, особенно - первые часы после появления ребенка на свет.

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Святошинській гімназії є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців гімназії.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Святошинській гімназії! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце

up