Авторська стаття "Поклич мене - і я скажу, хто ти"

Як Ви привертаєте до себе увагу співрозмовника? З яких слів Ви починаєте? До речі, є варіанти. З того, ЩО Ви автоматично вибираєте сказати, коли звертаєтесь до людей, можна дещо зрозуміти і про Вас!

Аудіал

Людина, яка інформацію легше сприймає на слух.

Наприклад, хтось скаже:
«Слухай, є до тебе питання»

Або просто покличе:
«Чуєш, я тут подумав...»

Діти-аудіали люблять, коли їм розповідають казки, читають вголос, співають, і для них музика вже змалку має велике значення. Їм достатньо просто слухати вчителя на уроці, щоб засвоїти матеріал. Вони не захочуть писати, і за підручником їм буде складніше вчитися. Вони віддаватимуть перевагу аудіо-книжкам. Голос та інтонації людини зможуть їх заспокоїти швидше, ніж суть того, що ця людина їм каже. Або навпаки, діти-аудіали можуть дратуватися на когось лише за тембр голосу, який їм не підходить. В розмові з аудіалами важливо слідкувати за інтонацією, бо вона справляє на них вирішальне враження. Якщо Ваша дитина-аудіал перевтомлена, дайте їй побути в тиші, або поставте її улюблену музику, говоріть повільно, спокійним дружнім тоном. Частіше кажіть слова підтримки та любові. Запевняйте дитину в тому, що все буде добре!

Кінестетик

Найбільш активний канал сприйняття у неї тілесний. Такі люди дуже чутливі до сигналів тіла, що може зумовити їхнє самопочуття та рівень уваги.

Якщо ви чуєте, як хтось каже:
«Ходи сюди, маю до тебе розмову»

Або щось на зразок:
«Сідай до мене, як поживаєш?..»

Діти-кінестетики бувають надзвичайно рухливими, непосидливими, і дуже важко витримують довгі години за партою, або дуже потребують тілесного комфорту, і тоді їм важливо мати змогу час від часу потягнутися або полежати, пострибати на перерві, зробити руханку.

Для кінестетиків навіть одяг має значення: дитина може не усвідомлювати, на скільки затісний чи незручний одяг здатен зіпсувати її день (настрій, успішність, спілкування). Тож будьмо уважні до скарг про «не той» одяг у такої дитини. Для відпочинку дитині-кінестетику краще зробити теплу ванну, масаж або «обмахнути» її — погладити легкими дотиками все тіло від маківки до п‘ят. «Сухе вмивання», яке є фактично імітацією звичайного вмивання обличчя самими долонями, допоможе переключитися, заспокоїтися і зосередити увагу. Йога, тай-чі, танці стануть чудовою практикою для гармонізації. Навчіть дитину запам‘ятовувати інформацію, асоціативно зв‘язуючи її блоки з різними мікро-рухами. Щоб виразити кінестетику свою увагу та любов, найкраще його торкатися: обіймати і гладити.

Візуал

Якщо кінестетик буде вдягатися насамперед зручно, то візуал завжди виглядатиме стильно і гарно. Очі дають йому найбільший об‘єм інформації про світ.

Він починає розмову так:
«Дивіться!»

Тому дивитися на уроці на дошку, робити свій конспект, читати підручник — це все спрацює для нього якнайкраще. Зошити візуала завжди охайні, конспекти така дитина робитиме схемами з різнокольоровими позначками, стрілочками тощо. А під час відповіді або тесту візуал буквально «читає» зі сторінки, яку запам’ятав. В кімнаті корисно повісити карти і різні таблиці, і вони запам‘ятаються «самі». Натомість неохайна робота або відсутність належного порядку на парті чи в приміщенні будуть викликати у такої дитини сильний дискомфорт, нестерпний, як камінчик у черевику. Свою думку про людину візуал несвідомо складатиме за першим враженням про її зовнішній вигляд, тому істину про «оманливу зовнішність» варто і обговорювати з такою дитиною, і нагадувати їй про це час від часу. Слідкуйте за своїми виразом обличчя і жестами під час важливих бесід, усміхайтеся йому частіше. Якщо така дитина збуджена, краще вивести її на прогулянку: подивитися на небо, на дерева, в далечінь — це налаштує візуала на відпочинок, а покращити настрій можна переглядом улюблених фотографій або доброго і веселого фільму.

АВТОРКА: Євгенія Сербінова, психолог 

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Святошинській гімназії є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців гімназії.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Святошинській гімназії! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце

up